Sidebar

27
Mon, May
279 New Articles

سورۃ : 47 محمد ۔ آخری رسول کا نام

உருது மொழிபெயர்ப்பு
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Meera Catamaran Pavana

سورۃ : 47 سورۃ محمد ۔ آخری رسول کا نام

کل آیتیں : 38

اس سورت کی دوسری آیت میں’’ محمد پر نازل کیا گیا‘‘کے الفاظ جگہ پانے کی وجہ سے اس سورت کا نام یہ رکھا گیا ہے۔

بہت ہی مہربان، نہایت ہی رحم والے اللہ کے نام سے ...

1۔جنہوں نے (اللہ کا) انکار کیااور اللہ کی راہ سے روکا، ان کے اعمال کو (اللہ نے)ضائع کردئے۔

2۔ جو لوگ ایمان لائے، نیک عمل کئے اورمان لیا کہ جو محمد پر نازل کیا گیا ہے وہ اللہ کی طرف سے آئی ہوئی سچائی ہے، تو اللہ ان کی برائیوں کو ان سے دور کردیتا ہے اور ان کے حالات کو درست کردیتا ہے۔

3۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ (اللہ کا) انکار کر نے والوں نے باطل کی پیروی کی اور ایمان والوں نے اپنے رب کی طرف سے آئی ہوئی سچائی کی پیروی کی۔ اسی طرح اللہ لوگوں کو ان کے لائق مثالیں بیان کر تا ہے۔

4۔ (اللہ کا) انکار کر نے والوں کو اگر تم (جنگ کی میدان میں) ملو تو ان کی گردن کاٹ دو53۔ آخر جب ان پر کامیاب ہوجاؤ تو جنگ (کرنے) والے اپنے ہتھیار نیچے ڈالنے تک ان کی گرہوں کو مضبوط کرلو۔ اس کے بعد فدیہ حاصل کریں یا مہربانی سے انہیں چھوڑدیں۔ یہی (اللہ کا حکم ہے)! اگر اللہ چاہتا تو انہیں (خود ہی) سزا دیتا۔ بلکہ وہ تو تم میں ایک کے ذریعے دوسرے کو آزماتا ہے484۔ اللہ کی راہ میں مارے جانے والوں کے اعمال وہ ہر گزضائع نہیں کرتا۔

5۔ انہیں سیدھی راہ دکھا کر ان کی حالت کو درست کرے گا۔

6۔ ان کے لئے اطلاع کی ہوئی جنت میں انہیں داخل کر ے گا۔

7۔ اے ایمان والو! اگرتم اللہ کی مدد کروگے تو وہ تمہاری مدد کر ے گا۔ تمہارے قدموں کو وہ ثابت کر دے گا۔

8۔ (اللہ کا) انکار کر نے والوں کو خرابی ہی ہے۔ ان کے اعمال کو وہ تباہ کرکے ضائع کردیا۔

9۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ اللہ نے جو نازل کیا ہے اس سے وہ نفرت کر نے لگے۔اس لئے ان کے اعمال کو اس نے برباد کر دیا۔

10۔ کیا انہوں نے زمین میں سفر کرکے غور نہیں کیا کہ ان سے پہلے گزرے ہوئے لوگوں کا انجام کیسا رہا؟ اللہ نے انہیں سراسر تباہ کر دیا۔ (اللہ کا) انکار کر نے والوں کو اس جیسا ہی ہے۔

11۔اس کی وجہ یہ ہے کہ ایمان والوں کا اللہ کارساز ہے اور (اللہ کا) انکار کر نے والوں کا وہ کوئی کارسازنہیں ہے۔

12۔ جو ایمان لائے اور نیک عمل بھی کئے اللہ انہیں جنت کے باغات میں داخل کر ے گا۔ جن کے نچلے حصہ میں نہریں بہہ رہی ہوں گی۔ (اللہ کا) انکار کر نے والے (اس دنیا میں) جانوروں کی طرح کھاتے ہوئے لطف اٹھا رہے ہیں۔ جہنم ہی ان کا ٹھکانا ہے۔

13۔ (اے محمد!) جو بستی تمہیں باہر کیا ہے اس سے زیادہ کئی طاقتور بستیوں کو ہم نے ہلاک کردیا ۔ انہیں کوئی حمایتی نہیں ہوا۔

14۔ اپنے رب کی طرف سے (ملی ہوئی) واضح دین میں رہنے والا کیا اس جیسا ہوگا جو اپنی دلی خواہشوں کی پیروی کر ے اوراس کے برے کام خوشنما دکھا یا گیا ہو؟

15۔ (اللہ سے) ڈرنے والوں کو وعدہ کیا ہوا جنت کی صفت، اس میں بغیر تغیر کے پانی کی نہریں، مزہ نہ بدلا ہوادودھ کی نہریں، پینے والوں کے لئے لذت دینے والی شراب کی نہریں اور پاک وصاف شہد کی نہریں بھی ہوں گی۔وہاں انہیں ہر قسم کے پھل اور اللہ کی طرف سے معافی بھی ہے۔ کیا (یہ لوگ) ان جیسے ہوسکتے ہیں جوجہنم میں ہمیشہ رہنے والے ہوں اور انہیں انتڑیوں کوٹکڑے ٹکڑے کر دینے والا کھولتا ہوا پانی پلایا جائے؟

16۔ (اے محمد!) تم سے سننے والے لوگ بھی ان میں ہیں۔ تمہیں چھوڑ کر جب وہ باہر جاتے ہیں تو علم والوں سے (بطور مذاق) پوچھتے ہیں کہ یہ کچھ دیر پہلے کیا کہا تھا؟ ان کے دلوں پر اللہ نے مہر لگا دی ہے۔ وہ لوگ اپنی نفسانی خواہشات کی پیروی کی ہے۔

17۔ نیک راہ پانے والوں کو ہدایت اور بڑھا کر (انہیں) وہ اپنے بارے میں خوف بھی عطا کیا۔

18۔ قیامت کا وقت1 ان پر اچانک آجانے کے سوا کیا وہ دوسرا کچھ انتظار کر رہے ہیں؟اس کی علامتیں آچکی ہیں۔ ان کے پاس جب وہ آجائے تو وہ کیسے عبرت حاصل کر سکتے ہیں؟

19۔ جان لو کہ اللہ کے سوا عبادت کے لائق کوئی نہیں۔ اپنے گناہوں کے لئے ، مومن مردوں اور عورتوں کے لئے تم معافی مانگو۔ تمہاری نقل و حرکت اور ٹھکانے کو اللہ جانتا ہے۔

21,20۔ ایمان والے کہتے ہیں کہ(مزید) ایک سورت کیوں نہیں اتاری گئی؟ مستقل مدعا والی ایک سورت نازل ہوجاتی، اس میں جنگ کے متعلق بھی کہا جا تا تو جن کے دلوں میں بیماری ہو، ان لوگوں کو(اے محمد!) تم دیکھو گے کہ وہ تم کو اس طرح دیکھیں گے جیسے موت سے بیہو ش ہو نے والے تکتے ہیں۔ اس لئے تابع ہونا اور اچھی بات کہنا ان کے لئے مناسب ہے۔ معاملہ( جنگ) جب یقینی ہوجائے تواگر وہ اللہ کے پاس صداقت سے چلے تو وہ ان کے لئے بہترہے26۔

22۔ کیا تم اس کو جھٹلا کر زمین میں فساد برپا کرنے اور رشتوں کوقطع کر نے کی کوشش کروگے؟

23۔ انہیں کو اللہ نے پھٹکارا 6۔ انہیں بہرا کیااور ان کی آنکھوں کو اندھا کر دیا۔

24۔ کیا وہ لوگ اس قرآن پر غور کر نا نہیں چاہئے تھا؟ یا ان کے دلوں پر اس کے لئے تالے لگے ہوئے ہیں؟

25۔ سیدھی راہ واضح ہو جانے کے بعد پیٹھ پھیر کر چلے جا نے والوں کو شیطان نے اسے خوشنما بنا کر دکھایا۔ انہیں وہ آرزو دلایا۔

26۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ اللہ نے جو عطا کیا ہے اسے جس نے ناپسند کیا ان کے پاس انہوں نے کہا کہ بعض معاملات میں ہم تمہاری پیروی کریں گے۔ اللہ ان کے رازوں کو جانتا ہے۔

27۔ ان کے چہروں اور پیٹھوں پر مارتے ہوئے جب فرشتے انہیں قبض165 کریں گے تو کیسا ہوگا؟

28۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ اللہ کو غصہ دلانے والی چیزوں کی انہوں نے پیروی کی اوراس کی رضامندی کو ناپسند کیا۔ پس اس نے ان کے اعمال برباد کردئے۔

29۔ جن کے دلوں میں بیماری ہے کیا انہوں نے یہ سمجھ رکھا ہے کہ ان کے کینوں کو اللہ ظاہر نہیں کرے گا؟

30۔ (اے محمد!) اگر ہم چاہتے تو انہیں تم کو دکھادیتے۔ ان کی علامتوں سے انہیں تم جان لو گے۔ ان کے انداز گفتگو سے بھی تم پہچان لوگے۔ اللہ تمہارے اعمال کو جانتا ہے۔

31۔ تم میں ایثار کر نے والوں اور صبر کر نے والوں کو نشاندہی کر نے کے لئے ہم تمہیں آزمائیں گے484۔ تمہاری خبروں کو بھی آزمائیں گے۔

32۔ جنہوں نے(اللہ کا) انکار کیا، اللہ کی راہ سے روکا، سیدھی راہ واضح ہو نے کے بعد اس رسول کے خلاف چلنے والے اللہ کو کچھ بھی نقصان نہیں پہنچا سکیں گے۔ ان کے اعمال کو وہ برباد کر دے گا۔

33۔ اے ایمان والو! اللہ کی اطاعت کرو۔ اور اس رسول کی بھی اطاعت کرو۔ اپنے اعمال کو برباد نہ کرو۔

34۔ جنہوں نے(اللہ کا) انکارکیا، اللہ کی راہ سے روکا، پھر انکار ہی کی حالت میں مربھی گئے تو انہیں اللہ ہرگز نہیں بخشے گا490۔

35۔ (میدان جنگ میں) ہمت ہار کر صلح کے لئے مت بلاؤ۔ تم ہی بلند ہو۔ اللہ تمہارے ساتھ ہے۔ تمہارے اعمال کو وہ تمہارے لئے کم نہیں کرے گا۔

36۔ اس دنیوی زندگی کھیل اور بے سود ہے۔ اگر تم ایمان لے آئے اور (اللہ سے )ڈرے تو وہ تمہاری اجرتیں تمہیں دے گا۔ تمہارے مال تم سے نہیں مانگے گا۔

37۔ اگر وہ تم سے مانگ کر اصرار بھی کرے تو تم بخیلی کر نے لگو گے۔ وہ تمہارے کینے ظاہر کردے گا۔

38۔ جان لو! اللہ کی راہ میں خرچ کر نے کے لئے بلائے جاؤگے تو تم میں بخیلی کر نے والے بھی موجود ہیں۔ اگر کوئی بخیلی کرتا ہے تو وہ اپنے ہی لئے بخل کر تا ہے۔ اللہ بے نیاز ہے485۔ تم لوگ ہی محتاج ہو۔ اگر تم جھٹلاؤ گے تو تمہارے سوا دوسری ایک قوم کو تمہارے بدلے میں لے آئے گا۔ پھر وہ تمہارے جیسے نہیں ہوں گے۔

You have no rights to post comments. Register and post your comments.

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account