Sidebar

24
Wed, Apr
0 New Articles

498۔ پہلے کا نیک عمل نیکیاں بن جائیں گی

உருது விளக்கங்கள்
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Meera Catamaran Pavana

498۔ پہلے کا نیک عمل نیکیاں بن جائیں گی

اللہ اور آخرت کا دن اورایمان رکھنے والی تمام چیزوں کو طریقے کے ساتھ بھروسہ کروگے ہی توآخرت میں انہیں جنت عطا کی جائے گی، یہی اسلام کا بنیادی عقیدہ ہے۔

اسلام کو قبول نہ کیا ہوا شخص صدقہ اور خیرات کرے ، دیگر کئی نیک عمل کرے، اس کے لئے تعریف وتوصیف وہ اسی دنیا میں حاصل کر لے گا۔ وہ اس نیک عمل کو اللہ کے لئے نہیں کیا، اللہ پر ان کو بھروسہ بھی نہیں ہے، اس لئے اللہ اس کو آخرت میں کوئی اجرت نہیں دے گا۔ اور وہ بھی اللہ کے پاس اس کے لئے جزا نہیں مانگ سکتا۔

اسی طرح مسلم خاندان میں پیدا ہو کراللہ کے ساتھ شرک ٹہراتے ہوئے اگر کوئی شخص زندگی بسر کر تا ہے تو اس کی نمازیں، اس کے روزے اور کوئی بھی نیک عمل کے لئے اللہ کے پاس اجرت نہیں ملے گی، سب کچھ برباد ہوجا ئے گا۔ اس کو ان آیتوں6:88، 29:65کے ذریعے جان سکتے ہیں۔

اسلام کو قبول کیا ہوا ایک شخص اس سے پہلے اگر نیک عمل کیا ہو تووہ اسلام کو قبول کر لینے کی وجہ سے وہ جو نیک کام کئے تھے، اس کواسلام لانے کے بعد کیا ہوا عمل ہی سمجھا جائے گا۔

اسی طرح مسلمان پیدا ہو کر اسلام کو جانے بغیر کوئی اللہ کے ساتھ شریک ٹہرانے کے بعد توحیدکے عقیدے کو قبول کر لیا اور اسلام کی تعلیم کے مطابق نماز اور روزہ وغیرہ عبادتوں کواسلام کے طریقے کے مطابق نہ کرتے ہوئے ، بری طریقے سے کرنے کے بعد نیک راستے پر واپس آگیا تو اس کے نیک عمل اکارت نہیں جائے گی۔ اس کی غلطی سے کی ہوئی عبادت کوٹھیک طریقے سے کی ہوئی عبادت سا اللہ قبول فرما لے گا۔اس کو ان آیتوں 29:7، 2:143، 25:70سے جان سکتے ہیں۔

You have no rights to post comments. Register and post your comments.

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account